Exhibitionist
Zusammen mit meinem Kollegen aus Londoner Tagen, James Hoskin, werde ich heute Abend den Jahrmarktsboxer geben und ein "Exhibtion Match" im Forum vom Continuing Committee austragen:
Message Board Match-UpZu verfolgen ab 21.00 Uhr deutscher Zeit in diesem Thread. James wird die ehrenwerte Föderation zusammen mit Non-Aligned spielen, ich werde Diplomacy/High Council-Klingonen ins Feld führen, wobei beide Decks über genügend Kampfkarten verfügen um kräftig Aua zu machen.
Want to see a match played live on the message boards? Now is your chance. Writing Team members Johannes K and James Hoskin (RedDwarf) will square-off in a game of Second Edition right here in this message board post on February 3, 2008 8pm GMT (London Time). Fellow Writing Team Member Kevin Jaeger will act as Referee/Ruling Maker / Objective Observer during the game, and you can expect all three to be posting like mad men! So, take a bit out of your Sunday and join us for all the fun!

0 Comments:
Kommentar veröffentlichen
<< Home